DIY: Naše mesto za odmor


Kada sam počela da opremam svoju učionicu znala sam da mi je neophodno nekoliko stvari i među njima ona najvažnija, o kojoj i previše pišem, mesto za odmor. Nakon godina i godina korišćenja strunjača, puzzle poda i raznih prostirki u ovu svrhu, odlučila sam se za nešto veće, ali smislenije. I, tako je nastao naš šator. 
On ima počasno mesto u našoj učionici i nezaobilazni je deo svakog radnog dana. Uskoro ću morati da napravim i raspored korišćenja šatora jer malci ne izlaze iz njega 😊 



On je naše mesto za odmaranje, opuštanje, slušanje muzike, sklanjanje od buke, ali i rad na zadacima u tišini.


Napravili smo ga od paleta, uz pomoć starijih drugara koji se obrazuju za autolimare, lakirere i bravare i jednog nastavnika sa idejom. Najteži deo posla je zapravo bio ubaciti ga u učionicu, jer je morao da bude dovoljno veliki da u njemu može koliko-toliko i da se opruži. Verovali ili ne, ponekad se u njega "zaglavi" i nas troje 😉 



Strunjače i puzzle podovi su odgovarajući kada je u pitanju čišćenje, međutim moraju da stoje na posebnim i ograđenim mestima kako bi dobili odliku kutka. Na prostirkama nam je sa druge strane zimi bilo pomalo hladno. Naš šator je sam po sebi ograđeni kutak. On na dnu ima jastuk kome se skida jastučnica i ide na redovno pranje, a rebraste palete nam omogućavaju da ga očistimo između i okolo (samostalno). Ivice su obložene stiroporom kako se ne bismo povredili i dalje oblepljene kako se stiropor ne bi krunio. 

Zahvaljujemo se svim dobrim nastavnicima fizičkog koji su nam sve ove godine pozajmljivali strunjače i nemamo ništa protiv prostirki, ali šator ne damo 😂  

Comments